"החללים הם עצם מעצמינו ובשר מבשרינו" \\ השר גולדקנופף במונולוג מרגש

    מערכת האתר No Comments on "החללים הם עצם מעצמינו ובשר מבשרינו" \\ השר גולדקנופף במונולוג מרגש

    שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה – הוא יום קשה מאוד שנמצא במחשבותיהם של החיים, מרגשים אותנו מאוד. הוא יום קשה להורי החללים והנפגעים, קשה לאחים ולאחיות, קשה ליתומים והיתומות, לרעיות הנפגעים הי"ד. כל אחד מאיתנו מרגיש קשר לחללים ולנפגעים, הלוא הם עצם מעצמינו …

    צילום: נועם מושקוביץ\דוברות הכנסת
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה – הוא יום קשה מאוד שנמצא במחשבותיהם של החיים, מרגשים אותנו מאוד. הוא יום קשה להורי החללים והנפגעים, קשה לאחים ולאחיות, קשה ליתומים והיתומות, לרעיות הנפגעים הי"ד. כל אחד מאיתנו מרגיש קשר לחללים ולנפגעים, הלוא הם עצם מעצמינו ובשר מבשרינו"

    "ביום הזיכרון הזה, אנחנו מעלים את זכרם, ומתפללים לעילוי נשמתם. אני אגיע בעזרת ה' ביום הזיכרון לכותל המערבי, המקום המקודש לעם ישראל מדורי דורות, אומר פרק משניות ותהילים להזכיר את שמות החללים בתפילת יזכור ולאחר כך קדיש יתום. ה' ברחמיו המרובים יערה ברחמיו אהבה ושלום בין איש לרעהו ומי שאמר לעולמו די, יאמר לצרותינו די".

    האזינו:



    0 תגובות